PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - Dofinansowane szkolenie
Profil uczestnika: |
Kierownicy, doradcy handlowi, pracownicy działów handlowych, obsługi klienta, sprzedaży, marketingu oraz przedstawiciele handlowi. |
Cele: |
- Rozwój własnego potencjału zawodowego - Nauka reguł pozytywnego myślenia - Rozpoznawanie wśród klientów rzeczywistych motywów kupna i sprawne posługiwanie się nimi - Doskonalenie technik aktywnego słuchania. - Doskonalenie technik skutecznej komunikacji z klientem – rola pierwszego wrażenia i jego elementy - Poznanie tajników mowy ciała |
Korzyści: |
- Nabycie umiejętności motywowania siebie i klienta do działania - Nabycie umiejętności budowania sprzedaży w oparciu o rozpoznane, rzeczywiste motywy kupna - Tworzenia dobrego klimatu w procesie sprzedaży - Wykorzystanie technik aktywnego słuchania do poprawienia relacji z klientem - Nabycie umiejętności rozpoznawania niewerbalnej komunikacji i dokładnej ich interpretacji |
Metody: |
Warsztaty interaktywne: wykład, dyskusja, analiza przypadków. Ćwiczenia oparte na analizie sytuacji problemowych i na studiach przypadków; gry symulacyjne. Praca z kamerą. |
Czas trwania: |
2 dni (16 godzin) |
Program: |
- Wprowadzenie. Przedstawienie programu zajęć, zasad pracy oraz poznanie uczestników szkolenia. - Dobra Komunikacja interpersonalna – podstawą sukcesu w biznesie - Zależności pomiędzy Komunikacją niewerbalną a werbalną- ćwiczenie - Komunikacja werbalna - Komunikacja jedno- i dwustronna - Umiejętne formułowanie komunikatów (parafraza, akcentowanie) - ćwiczenie - Umiejętność słuchania (Słuchanie „czworgiem uszu”). - Rodzaj przyswajania informacji i rozumienie – typ wzrokowy, słuchowy i kinestetyczny - Test asertywności - Asertywność – sposób na bronienie swoich interesów. - Asertywność. Ćwiczenie „Odmowa” - Autoprezentacja – Co jest ważne? - Ćwiczenie „Wystąpienie autoprezentacyjne” (nagranie i omówienie) - Co motywuje ludzi? Typy motywacji. - Ćwiczenie „Rozpoznaj typ motywacji” - Moje mocne strony? - Co by mi się jeszcze przydało? - Podsumowanie szkolenia |